بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی امنیت انتخابات را بر عهده دارند

سردار صالحی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان، مسئولیت امنیت صندوق‌ها و شعب اخذ رای را برعهده دارند گفت: همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار سید محمد صالحی» امروز (جمعه 28 خرداد) در حاشیه برگزاری انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی از یک ماه قبل، برنامه‌ریزی و تمهیدات مناسبی برای برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ اندیشیده شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان افزود: حوزه‌های اصلی مأموریت پلیس در انتخابات، تأمین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای‌گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان خوزستان در این روز بزرگ است.

 

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۱۸۳ صندوق ثابت و سیار در خوزستان داریم که بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان، مسئولیت امنیت این صندوق‌ها را برعهده دارند.

 

صالحی با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت انتخابات تصریح کرد: با مردم و به کمک آنها، بهترین شرایط برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.

 

وی از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات خبر داد و ابراز کرد: طرح‌های ترافیکی ویژه انتخابات برای روان‌سازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد که در این راستا همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور خواهند داشت.

 

فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان خواست در این امر با پلیس همکاری کنند و یاد آور شد: مردم خوزستان امتحان خود را پس داده‌اند و همواره پای انقلاب و آرمان‌های مقدس آن بوده‌اند و امیدواریم با شرکت در این انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی رقم بزنند.

 

کد خبر 1067743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha