بازرسان ویژه دادگستری، تخلفات انتخابانی را رصد می‌کنند/ حافظ تک‌تک آرای مردم هستیم

حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه ما بازپرس‌های ویژه تخلفات انتخاباتی را قرار دادیم و هر کسی در هر رده‌ای که باشد برای ما فرقی نمی‌کند اگر تخلفی را انجام دهد بر اساس مقررات با آنها برخورد می‌شود گفت: به عنوان مسئول قضایی حافظ تک‌تک آرای مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام صادق مرادی» امروز (جمعه 28 خرداد) با حضور در حسینیه ثارالله اهواز از روند برگزاری انتخابات بازدید کرد و اظهار کرد: ملت ایران حماسه دیگری آفریدند و و مردم خوزستان همچون سایر نقاط کشور به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور بی‌نظیری داشتند.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه مردم استان از ساعات اولیه و حتی قبل از آغاز رای‌گیری حضور پیدا کردند افزود: این انتخابات یکی از بهترین انتخاباتی بود که تاکنون برگزار شده است؛ در هر دوره یک سری نواقص وجود دارد ولی در روند طبیعی انتخابات تاثیرگذار نیستند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از 42 سال ما تجربه بسیاری در انتخابات داریم و ناظران و مجریان و کسانی که حضور داشتند به صورت کامل وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهند اضافه کرد: همه همکاران ما در سراسر استان، دادستان‌ها و رؤسای دادگستری در حال فعالیت هستند.

 

حجت‌الاسلام مرادی ابراز کرد: ما بازپرس‌های ویژه تخلفات انتخاباتی را قرار دادیم و هر کسی در هر رده‌ای که باشد برای ما فرقی نمی‌کند چه نامزدهای شورای شهر و چه نامزدهای ریاست‌جمهوری و طرفداران آنها اگر تخلفی را انجام دهد بر اساس مقررات با آنها برخورد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون مورد حادی از تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است عنوان کرد: این دوره از انتخابات یکی از انتخابات بسیار خوب، امن و بدون مشکل بوده و هیچ مورد امنیتی نداشتیم و نظم و ترتیب در همه حوزه‌های انتخاباتی انجام شده است.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان حضور مردم در انتخابات را کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی اما باز هم پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و نشان دادند مشکلی با اصل نظام ندارند و همه از هر قوم و مذهبی که باشند دوستدار ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم کسانی هم که از این صندوق‌ها خارج می‌شوند نیز این ارق را داشته باشند و قدر موقعیت خود را بدانند یاد آور شد: ظاهر مردم ما همیشه دشمن را گول زده و غیرقابل پیش‌بینی است و در بزنگاه‌ها همیشه همراه کشور بودند؛ غیرت، همت و همبستگی مردم ما مثال‌زدنی و ستودنی است و ما نیز به عنوان مسئول قضایی حافظ تک‌تک آرای مردم هستیم.

 

کد خبر 1067753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha