مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بزنند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور مردم همیشه در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده است گفت: از تمامی مردم انتظار می‌رود که در این ساعات پایانی رای گیری، برای بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بزنند.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» شامگاه (جمعه ۲۸ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف و وظیفه عرفی و شرعی به حساب می‌آید و هرچه حضور و مشارکت در این رویداد مهم بیشتر باشد، مردم سود می‌برند و کشور و تمامیت ارضی این مملکت از شرارت و شیطنت‌ها محفوظ می‌ماند و انقلاب اسلامی که خاری در چشم دشمنان اسلام است، بالنده‌تر تا رسیدن به اهداف نهایی‌اش پیش می‌رود.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: دشمنان اسلام، انقلاب و این مرز و بوم به خوبی تاثیر انتخابات و حضور پرشور را که بزرگترین شکست برای خود و عزت و اقتدار برای نظام شکوهمند اسلامی است را به وضوح درک کرده‌اند و برای همین با بسیج تمام امکانات، مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: اگر انتخابات در حفظ این کشور و نظام موثر نبود، دشمنان به این میزان هزینه نمی‌کردند و با تمام توان به آن توجه نمی‌داشتند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حضور مردم همیشه در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده است تصریح کرد: از تمامی مردم بصیر و هوشمند ایران انتظار می‌رود که در این ساعات پایانی رای گیری، برای بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بزنند.

 

کد خبر 1067754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha