مشارکت بالا در انتخابات موجب اقتدار کشور در عرصه بین المللی می شود 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: هر چه نظام جمهوری اسلامی قوی تر باشد با قدرت درعرصه بین المللی عمل کرده و در حل مسائل داخلی و مشکلات اقتصادی نیز موفق می شود پس منفعت مشارکت بالای مردم به خود آنها بر می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۸ خرداد امام جمعه جیرفت از ۱۵ شعب اخذ رای سطح شهر جیرفت بازدید کرد.

حجت الاسلام «میثم تارم» در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد ولیعصر (عج)، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نفع انتخابات به خود مردم برای گردد.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: هر چه نظام جمهوری اسلامی قوی تر باشد با قدرت در صحنه بین المللی و در حل مسائل داخلی و مشکلات اقتصادی موفق عمل می کند پس منفعت مشارکت بالای مردم به خود آنها بر می گردد.



وی اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت بالا باشد قدرت و اقتدار رئیس جمهور بیشتر شده و نتیجه خدمت صادقانه رئیس جمهور به مردم می رسد.


حجت الاسلام تارم با اشاره به شاخص های فرد اصلح، ابراز کرد: یک فرد اصلح باید خدا ترس، مومن و با تقوا باشد البته این خصوصیات به تنهایی برای انتخاب فرد اصلح کافی نیست و در انتخاب اصلح علاوه بر توجه به این خصوصیات اخلاقی باید به کاردانی، سابقه درخشان، تجربه، امانتداری و صداقت آن نیز توجه کرد.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: یک فرد اصلح باید به آنچه که می گوید و وعده می دهد باید عمل کند، مردمی و دلسوز مردم باشد.


وی اظهار کرد: چنانچه این شاخصه ها را در فردی یافتید باید به آن رای دهید، گاهی در یافتن این شاخصه ها دچار سردرگمی شدید اینجا باید به افراد امین و مورد اعتماد مراجعه کرده و برای شناخت فرد اصلح از آنها کمک بگیرید.


حجت الاسلام تارم بیان کرد: البته با بررسی سوابق کاندیدا نیز می توان یک فرد اصلح را شناسایی کرده و به آن رای داد.


امام جمعه جیرفت افزود: به لطف خداوند در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در سطح شهر جیرفت داشتم و همچنین با گزارش هایی که از سطح کشور دریافت کردم تا این لحظه حضور مردم در انتخابات پرشور بوده است.


وی عنوان کرد: مردم خونگرم و ولایتمدار شهرستان جیرفت علی رغم گرمای هوا اما در آغازین ساعات انتخابات در شعب اخذ رای حضور یافته و به کاندیدای مورد نظر خود در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رای داده و همچنان شاهد حضور آنها در پای صندوق های رای هستیم.


حجت الاسلام تارم ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز، روز ملت شریف ایران اسلامی، روز موفقیت و پیروزی مردم در آزمون بزرگ ملی و روز شکست دشمنان جمهوری اسلامی است.


امام جمعه جیرفت در خاتمه از حضور حماسی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت، دست اندرکاران برگزاری انتخابات، هیئت اجرایی انتخابات و همچنین از نیروهای انتظامی، نظامی و بسیجیان تشکر کرد.

کد خبر 1067757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha