مردم پیروز میدان انتخابات هستند

گسترده مردم پای صندوق های رأی از ساعات اولیه برگزاری انتخابات و صف های طولانی در ساعات پایانی همچنان نشان دهنده ایستادگی مردم پای انقلاب و آرمان های امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مردم در ساعات اولیه آغاز انتخابات حضور پر شور داشتند و در اوج گرما و هم اکنون در ساعات پایانی همچنان شاهد حضور چشمگیر و گسترده مردم لرستان پای صندوق های رأی هستیم، این حضور تجلی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

 

مردم خرم آباد در تک تک شعب اخذ رأی حضور پر شور و گسترده داشتند، این حضور در سراسر استان نشان از مقاومت و ایستادگی ملت ایران پای انقلاب است، حضور مردم پای صندوق های رأی خنثی کننده دسیسه های دشمنان است.

 

دشمن با طرح دسیسه های مختلف در تلاش بود تا سبب کاهش حضور مردم پای صندوق های رأی شوند، ملت ایران اسلامی و مردم استان لرستان همچون دیگر صحنه های انقلاب اسلامی امروز نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رأی آمدند و با حضور خود نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

 

به گفته معاون استاندار لرستان رأی گیری تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و همچنان شاهد صف های طولانی مردم در شعب اخذ رأی هستیم، امروز مردم به صحنه آمده اند تا با رأی خویش در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و اجازه ندهند دشمنان برای آنان تصمیم بگیرند.

 

در ادامه گفت و گویی با جمعی از رأی دهندگان ارائه می شود...

 

بانوی جوانی که در صف ایستاده بود، گفت: بخاطر خون شهدا، خون شهید حججی امروز در انتخابات شرکت کرده ام، شهدا خون خود را فدا کردند تا امروز ما با امنیت و آسایش زندگی کنیم، امروز پای صندوق رأی آمده ام تا بگویم راه شهدا ادامه دارد.

 

نشستن پیرمردی عصا به دست و معلول در صف رأی نظر ما را به خود جلب کرد و مشتاقانه به سمت او رفتیم، علت حضورش در انتخابات را پرسیدیم؛ پیرمرد در یک جمله گفت: آمده ام تا بگویم گرچه از کارافتاده و معلول هستم اما هنوز رأی من در تعیین سرنوشت کشور تااثیر گذار است، رأی می دهم تا آینده فرزندانم را تضمین کنم.

 

جوان رأی اولی هم با شور و شوق برای مشارکتش در انتخابات گفت و افزود: از اینکه می توانم در تعیین سرنوشت کشورم نقش داشته باشم خوشحالم و به میدان آمده ام تا بگویم اگر در دوران دفاع مقدس نبوده ایم، امروز با رأی خود راه جوانانی که خون خود را فدای خاک کشور کرده اند، ما هم از خاک کشورمان دفاع خواهیم کرد.

 

مادر جوانی دست فرزندش را گرفته بود تا پای صندوق های رأی برود و فرزندش رأی را به صندوق بیاندازد، علت را از پرسیدیم که چرا با وجود کرونا فرزند خود را پای صندوق های رأی آورده است، گفت: امروز ما باید درس ایستادگی پای انقلاب را به فرزندان خود بیاموزیم تا بتوانند در آینده به عنوان سربازان انقلاب از خاک وطن دفاع کنند، فرزند من امروز باید درس ایستادگی پای آرمان های انقلاب و پشتیبانی از نظام را بیاموزد تا فریب توطئه های دشمنان را نخورد.

 

دختر جوانی از وجود مشکلات گلایه داشت و گفت: آمده ام تا با رأی خود فردی اصلح تر انتخاب کنم، کسی که بتواند برای رفع مشکلات مردم و مملکت قدم بردارد.

 

هر یک از مردم امروز به میدان امده بودند تا بتوانند با رأی خود به رفع مشکلات مردم و جامعه کمک کنند و با حضور با عظمت خود اقتدار و عظمت ایران اسلامی را فریاد بزنند.

 

ملت ایران اسلامی با شرکت گسترده پای صندوق های رأی امروز برگ زرین دیگری در تقویم ایران اسلامی ثبت کردند و با مشارکت خود نقشه ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب را باری دیگر خنثی کردند.

 

گفتنی است، برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در لرستان واجد شرایط رای گیری هستند که ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رای اولی می‌باشند.

 

۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر شده است، انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یک هزار و ۵۱۶ روستای استان در حال برگزاری است و در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید.

 

کد خبر 1067769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha