مردم با مشارکت در انتخابات اجازه ندهند دشمنان به هدفشان دست یابند

حجت الاسلام آذرافروز گفت: ضرورت دارد در این ساعات پایانی، مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای را به پای ایران قوی و آبروی کشور بزنند و اجازه ندهند دشمنان به هدفشان دست یابند.

«حجت الاسلام حسن آذرافروز» شامگاه (جمعه ۲۸ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه بسیاری از دوست‌داران و دشمنان انقلاب اسلامی منتظر روز انتخابات بودند اظهار کرد: در آغازین ساعات صبح و با شروع زمان رای دهی، مردم با وجود تمامی مشکلات و هجمه های دشمنان، مانند هميشه در صحنه حاضر شدند و دشمنان را غافل‌گیر کردند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با اشاره به اینکه اکنون در ساعات پایانی زمان رای دهی قرار داریم افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، هر یک رای هم تاثیر خود را دارد که بر روی امنیت، قدرت و آبروی کشور نقش بسزایی خواهد گذاشت.

 

وی اذعان کرد: همه می دانیم که مشکلاتی وجود دارد و مردم گله مند هستند اما بحث انتخابات مانند موضوع تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی است که تمامی مردم با سلیقه ها و گرایش های فکری مختلف در آن حضور پیدا کردند.

 

حجت الاسلام آذرافروز تصریح کرد: ضرورت دارد در این ساعات پایانی، مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای را به پای ایران قوی و آبروی کشور بزنند و اجازه ندهند دشمنان به هدفشان دست یابند.

 

کد خبر 1067783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha