مردم با حضورشان بر اقتدار نظام و کشور افزودند

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم روز گذشته با حضورشان در پای صندوق های رای بر اقتدار نظام و کشور افزودند، گفت: مردم با حضور مقتدرانه شان از عزت کشور دفاع کردند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم نشان داد که آنها فراتر از تهدیدها مسیر کشور را تعریف کرده اند و آن را طی می کنند. این مردم هستند که با دقت و درک سیاسی اجازه ندادند بدخواهان کشور به اهداف شوم شان برسند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در انتخابات 28 خرداد آمدند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آن بله گفتند و در عین حال به کسانی که بیان می کردند مردم در انتخابات حضور پیدا نمی کنند و مصالح کشور را فدای مسایل جناحی و سیاسی می کنند، «نه» محکمی گفتند.

 

وی با بیان اینکه مردم با حضورشان در اقتدار ملت و کشور افزودند و مسیر آینده کشور را ترسیم کردند، گفت: در حال حاضر مسئولان باید به گام های استوارتر و پرتوان برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

 

سلیمی تاکید کرد: مردم با حماسه حضور مقتدرانه شان از عزت ایران اسلامی دفاع کردند و همین باید درس عبرتی باشد برای کسانی که ملت ایران را نشناخته اند و مدام بحث تحریم انتخابات را می زنند

 

وی تاکید کرد: مردم روز گذشته با حضور در پای صندوق های رای برای کشور آبرو آفریدند و درود بر این ملت زمان شناس، دقیق، مجاهد و مقاوم. درست است که آنها گلایه های بسیاری داشتند اما باز هم در گام دوم انقلاب پای انقلاب و نظام ایستادند.

کد خبر 1067908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha