حضور ملت ایران پای صندوق های رای؛ تضعیف توطئه های دشمنان/ مشارکت مردم در انتخابات پایبندی به آرمان های انقلاب  است

ترقی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده پایبندی آنها به ارزش های اسلامی است، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان داد که آنها به هیچ وجه اجازه تضعیف نظام در برابر توطئه های خارجی و داخلی را نمی دهند.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حضور مردم در پای صندوق های رای در 28 خرداد گفت: آنچه که شاهد بودیم حماسه دیگری از ملت ما در سخت ترین شرایط اقتصادی و فشارهای معیشتی بر مردم بود که مردم نشان دادند علیرغم نارضایتی های فراوان از مجریان در کشور و وضعیت نامناسب آنها اما گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند و برای پاسداری از انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی حاضرند ساعت ها در گرم ترین روز سال پای صندوق ها بایستند و تا پاسی از شب رای خود را به صندوق ها بریزند و تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رای کمرنگ برخی از کاندیداها نشان دهنده این است که مردم خواهان ادامه این سیاست ها نیستند و علاقه مند به تحول و همچنین تغییر در سیاست های خارجی و داخلی کشور را می خواهند.

 

وی افزود: مردمی پای صندوق های رای آمدند که به آرمان های انقلاب پایبند و معتقد بودند و حب وطن و ایمان را هر دو با هم به دوش می کشیدند.

 

ترقی تصریح کرد: تعجب و حیرت خبرنگاران خارجی حاکی از آن است که آنچه رخ داده است، خلاف توقع رسانه های خارجی است و نشان دهنده این است که مردم پای آرمان ها و نظام اسلامی ایستاده اند و به هیچ وجه اجازه تضعیف نظام در برابر توطئه های خارجی را نمی دهند.

 

 

کد خبر 1067911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha