فرهنگ سازی تربیتی مشارکت سیاسی مهمترین شاخصه انتخابات است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردمی گفت: فرهنگ سازی تربیتی مشارکت سیاسی مهمترین شاخصه انتخابات است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص انتخابات و ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در این عرصه سیاسی گفت: حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در عرصه سیاسی، فرهنگی، هنری و معرفتی همواره به صورت فعال وجود داشته است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: فرهنگ سازی تربیتی مشارکت سیاسی مهمترین شاخصه انتخابات است به همین منظور شاهد حضور مردم در قالب خانواده در عرصه صحنه انتخابات هستیم که این مهم اهمیت ویژه ای دارد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین مشارکت مردمی در میان خانواده ها در عرصه های مختلف اجتماعی بیان کرد: مساجد خاستگاه حرکتی و فعالیت در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و معرفتی است از این روز نقش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.  

 

وی اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از نمادها و شاخص های مردم سالاری دینی تلقی می شود که با توجه به آن می توان میزان مشارکت مردمی در عرصه های مختلف را در نظر گرفت. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: حضور حدکثری مردم پای صندوق های رأی که با همراهی اعضاء خانواده و به صورت مشارکتی همراه بود به نوبه خود آموزه مشارکت اجتماعی خانواده در عرصه های مختلف اجتماعی را تبیین کرد. 

 

 

کد خبر 1067948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha