رییس جمهور منتخب پاسخ خوبی به احساس مسئولیت مردم بدهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: رییس جمهور منتخب پاسخ خوبی به احساس مسئولیت مردم بدهد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی ثابت کردند که در صحنه حساس یار و یاور انقلاب و نظام هستند علیرغم برخی دشمنی های داخلی و خارجی که سعی کردن مردم را مایوس کنند اما مردم با حضور باشکوه شان نشان دادند که مدافع آرمان های انقلاب و نظام هستند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم روز گذشته نشان دادند که به فکر پیشرفت، توسعه و شکوفایی ایران اسلامی هستند و همواره و در هر شرایطی مدافع دستاوردهای انقلاب هستند و بدون شک این همت مردم ستودنی است.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر وظیفه مسئولان این است که در مقطع حساس کنونی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیش از پیش تلاش کنند و گام های تاثیرگذاری را بردارند. مسئولیت مسئولان در حال حاضر سنگین تر از هر زمان دیگری است و رییس جمهور منتخب باید پاسخ خوبی به این احساس مسئولیت مردم بدهند و در شان و شایستگی آنها برای رفع مشکلات شان تلاش کند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت آینده باید بیش از همه مشکلات اقتصادی مردم و همچنین بحث تولید، دیپلماسی و مسایل بین المللی را با پشتوانه مردمی مورد پیگیری قرار دهد و مسیر نرفته را با قاطعیت طی کند.

 

کد خبر 1067974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha