منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان معرفی شدند

فرماندار گلپایگان پس از پایان یافتن شمارش آرا و اعلام نظر شورای نگهبان، برگزیدگان راه یافته به شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «حسین یار محمدیان»  صبح امروز نتایج  قطعی انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر گلپایگان، گلشهر و گوگد شهرستان گلپایگان اعلام کرد.

فرماندار گلپایگان، سید محمدرضا نوربخش را با سه هزار و 415 رای، علی اصغر اشراقی با دو هزار و 998 رای، سیدمحمدحسن علوی با دو هزار و 744 رای، ایمان گل محمدی با دو هزار و 719 رای، طاهره خوشنویسان  با دو هزار و 670 رای، و جعفر خادمی پور را با دو هزار و 466 رای و حمید احمدی تکمه داش را با دو هزار و 239 رای  را به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر گلپایگان بیان کرد و گفت: معصومه قربانی با دو هزار و 110  رای، محسن جمالی با هزار و 949  رای ، حمیدرضاعباسی با هزار و 528  رای، سید شهرام منیری با هزار و 501 رای و اسماعیل یاوری با هزار و 301 رای به عنوان اعضای علل بدل شورای شهر گلپایگان انتخاب شدند.


وی  مصطفی حاجی نوروزی  با ۹۲۷ رای ، مجتبی شایسته با ۸۱۳، رای  سیدجوادمیرهندیبا  ۷۵۸ رای، محمدرضا محمدی  با ۷۳۱ رای و فاطمه حاج نوروزی با ۶۷۹ رای منخبان اصلی شوراری اسلامی شهر گوگد و احمد سروری با ۵۸۴ رای و شهناز تبرایئ با ۵۱۹ رای به عنوان اعضای  منتخب علل بدل شورای اسلامی شهر گوگد عنوان کرد
یار محمدیان روح ا... نیکبخت با هزار و 279 رای، جواد یاوری با ۹۶۲ رای، امیرفصاحت با ۸۸۲ رای، میثم فیضی با ۸۲۳ رای و داود جمالی با ۷۷۸ رای  را به عنوان اعضای انتخاب شده اصلی شورای اسلامی شهر گلشهر و زهرا یاوری با ۷۳۰ رای، صفرعلی فیاضی با ۶۱۷ رای  و اکرم محمدی با ۳۲۵ رای به عنوان اعضای علل بدل انتخاب شده شهر گلشهرف معرفی کرد.

به گزارش شبستان، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گلپایگان در 91 شعبه  برگزار شد که 40 حوزه آن روستایی بود و حدود نیمی از شعب در آستان امام زاگان و مساجد شهرستان گلپایگان میزبان این انتخابات بودند و 66 هزار و 623 نفر از مردم شهرستان گلپایگان می توانستند در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند./

کد خبر 1067992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha