مشارکت ۷۵ درصدی مردم بشرویه در انتخابات/ منتخبان شورای شهر بشرویه اعلام شدند

شفیعی گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴ هزار و ۶۷۶ نفر یعنی ۷۵.۱۴ درصد از واجدین شرایط در بشرویه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسامی شهر و روستا شرکت کردند.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: 44 شعبه اخذ رأی در شهرستان بشرویه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش بینی شده بود.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: از این تعداد 18 شعبه در روستاها و 26 شعبه در شهرستان بشرویه آماده اخذ رای از افراد واجد شرایط بودند.

 

وی با بیان اینکه در انتخابات 28 خرداد 14 هزار و 676 نفر از واجدین شرایط در بشرویه در انتخابات شرکت کردند، ادامه داد: میزان مشارکت مردم بشرویه مشارکت در انتخابات 28 خرداد  75.14 درصد بوده است.

 

شفیعی با اشاره به منتخبن شورای شهر بشرویه گفت: «حسین شاکری، محمدرضا وکیل زاده، علی قلیان اول، محمد اسماعیلی اول، مطهر زیباییان» به عنوان اعضای اصلی و «محمد مقیمیان هوش، محمد جعفر سلیمی و محمد نیای عباسی» به عنوان اعضای ذخیره بیشترین آرای ماخوذه را کسب کردند.

 

فرماندار بشرویه در پایان گفت: پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب حجت الاسلام رئیسی 12هزار و 417 رای، همتی 627 رای، قاضی زاده هاشمی 502 رای و رضایی میرقائد 446 از آرای مردم این شهرستان را کسب کردند.

کد خبر 1068010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha