اقشار مختلف جامعه در دهه کرامت سر سفره پر برکت حضرت شاهچراغ (ع) باشند

قادری گفت: افراد و اقشار مختلف جامعه در دهه مبارک کرامت باید به نوعی سر سفره پر برکت حضرت شاهچراغ (ع) باشند و مردم از نعمات حضور بارگاه ملکوتی این امامزاده والا مقام بهره مند شوند.

«جعفر قادری»، با تبریک دهه کرامت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: برای تحقق اهداف نامگذاری شیراز توسط مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید کارهای سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده و در سطح شهر شیراز نمادهای مربوط به حضرت شاهچراغ (ع) توسعه داده شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت های زائر پذیری شیراز باید افزوده شود و ظرفیت هایی ایجاد شود که بتواند زائران را از نقاط مختلف کشور و جهان به شیراز جذب کند.

وی اضافه کرد: در بحث نرم افزاری، دانشگاه های علوم انسانی مرتبط و تربیت نیرو فعال شود و مدارس وابسته به حضرت شاهچراغ (ع) ایجاد شود.

وی اضافه کرد: افراد و اقشار مختلف جامعه در دهه مبارک کرامت باید به نوعی سر سفره پر برکت حضرت شاهچراغ (ع) باشند و مردم از نعمات حضور بارگاه ملکوتی این امامزاده والا مقام بهره مند شوند.

قادری با اشاره به مجلس شورای اسلامی برای پیگیری برای طرح طرح «توسعه 57 هکتاری حرمین مطهر در شیراز» بیان کرد: نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع قانونی و تامین مالی تلاش می کنند و طرح احیای حرمین مطهر و بافت های اطراف حرم را در مجلس به عنوان طراح این طرح مطرح کرده ام و امیدواریم زودتر به سرانجام برسد و این طرح در کمیسیون فرهنگی نیز اعلام وصول شده است.

 

کد خبر 1068017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha