خادمان امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: خادمان امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) همزمان با دهه کرامت با حضور مسئولان تجلیل شدند.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خادمان امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) همزمان با دهه کرامت با حضور مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل و هئیت امنای مسجد شهرک توحید تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با حضور اعضای کانون و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای پاسداشت و گرامیداشت خادمان رضوی در استان است و این برنامه فرهنگی در هم راستا اجرا و از این خادمان تجلیل شد.

 

روشنی صبح اضافه کرد: البته از ابتدای شروع دهه کرامت ویژه برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: تبیین اندیشه رضوی و ترویج سبک زندگی آن حضرت از مهمترین محورهای گفتمانی در برنامه های فرهنگی این کانون به مناسبت دهه کرامت است.

 

کد خبر 1068067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha