حضور مردم در انتخابات مهرتاییدی بر دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود

سردار خرم دل گفت: حضور با صلابت و دشمن‌شکن در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شهرستان های گچساران و باشت برگ زرین و مهرتاییدی بر دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا قدردانی کرد و گفت: شکوه دنا، عظمت همیشگی کهگیلویه و بویراحمد و حضور جانانه شما حماسه سازان قلب تپنده زاگرس، در وفای به عهد خود بی نظیر بود، ستایش این افتخار بر هر مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری و واجب است.

متن پیام سردار حمید خرم دل به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد همچون ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد ماه حضور غرورانگیزی داشتند و برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی در کارنامه پرافتخار این استان ثبت کردند.

شکوه دنا، عظمت همیشگی کهگیلویه و بویراحمد و حضور جانانه شما حماسه سازان قلب تپنده زاگرس، در وفای به عهد خود بی نظیر بود، ستایش این افتخار بر هر مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری و واجب است.

مردم شریف و نجیب کهگیلویه و بویراحمد با وجود توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید. دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف از جمله فشار‌های اقتصادی و سیاسی، بمباران خبری و توسل به شایعات مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند، اما شما مردم فهیم بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کردید.

درود خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه استان که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید.

بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور با صلابت و دشمن‌شکن در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شهرستان های گچساران و باشت برگ زرین و مهرتاییدی بر دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود و بار دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا لبیک گفتید و بیعتی دوباره با شهید سرافراز و قهرمان سپاه اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

در پایان این افتخار و حماسه ملی را محضر رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، همه مردم، اقشار و گروه های مختلف استان و دست اندرکاران امر خطیر برگزاری انتخابات تبریک می گویم.

کد خبر 1068128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha