استقبال از کاروان زیرسایه خورشید در فرودگاه دشت ناز ساری

شفیعی گفت: خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود با حضور در فرودگاه دشت ناز ساری به رسم ادب از کاروان زیرسایه خورشید که پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) را همراه داشتند، با همراهی مردم و مسئولین شهری و استانی استقبال کردند.

«سید تقی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به خدمت رسانی خادمیاران افتخاری امام رضا( ع) به نیازمندان و افراد کم برخوردار در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی و سیره عملی امام مهربانی ها اشاره و اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع) آئین استقبال از کاروان زیرسایه خورشید (ویژه جشن های مردمی ولادت امام رضا«علیه السلام») روز گذشته با همراهی خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود و با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری  برگزار شد.

مسئول دفتر کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندرود با بیان اینکه خدام حرم رضوی با همراه داشتن پرچم‌های متبرک آن امام همام به عنوان سفیران معنوی، وارد دیار علوی تبار مازندران شدند تا این استان ولایت مدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رنگ و بوی امام رئوف «ع» به خود بگیرد، افزود:  همچنین مردم با استقبال و همراهی خدام رضوی با تبرک جستن و متوسل شدن به پرچم سبز رضوی و امام رئوف«ع»، حال و هوای معنوی خاصی را تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام «سید صفرعلوی» مسئول کانون موضوعی وقف و نذر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در مازندران نیز در این مراسم خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود را همراهی کردند، اذعان کرد: قرائت صلوات خاصه امام رضا «ع» توسط خادمان امام مهربانی ها در میان اشک‌ها و لبخندهای مردم، فضا را معطر به شمیم رضوی کرد.

 

شفیعی گفت: آیین استقبال از خدام آقا علی بن موسی الرضا(ع) به همراه خوش آمد گویی به گویش محلی، اجرای گروه سرود و همچنین مولودی خوانی توسط خادم الرضا برادر «محزونی»  برگزار شد و با تقدیم بسته های متبرک آستان قدس رضوی به خدام و مسافرین دو پرواز، خاتمه یافت.

 

وی پرچم گردانی(پرچم متبرک شده به حرم مطهر امام رضا(علیه السلام))، عیادت از بیماران، تکریم مدافعان سلامت، تکریم خدمتگذاران(نشست با ائمه جمعه و مدیران)، حضور در جشن های مومنانه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و... را از مهمترین عناوین برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در سراسر شهرستان میاندورود اعلام کرد.

 

به گزارش شبستان، برادران و خواهرانی که به عنوان خادمیار افتخاری آستان قدس در مازندران فعالیت دارند در دهه کرامت کاروان های زیرسایه خورشید را در اجرایی نمودن برنامه ها همراهی می کنند .

کد خبر 1068149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha