نتایج نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان آران و بیدگل اعلام شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی با اعلام پایان یافتن شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه نتایج نهایی اخذ رای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ۴ گانه آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد، منتخبین مردم در این انتخابات معرفی شدند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل  افزود: در انتخابات این دوره شورای شهر آران و بیدگل «رضا چاقیان آرانی» با ۵ هزار و ۳۲۲ رای، «عباسعلی دهقانی آرانی» با ۴ هزار و ۹۵۹ رای، «حسین ناظمی بیدگلی» با ۴ هزار و ۸۴۲ رای، «عبدالله بابازاده آرانی» با ۴ هزار و ۷۳۳ رای، «عباس علیزاده آرانی» با ۴ هزار و ۵۱۹ رای، «محسن رمضانی بیدگلی» با ۴ هزار و ۳۱۹ رای و «محمد بلالی بیدگلی» با ۴ هزار و ۱۹ رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند و به عنوان منتخبین مردم به این شورا راه یافتند.

 

بایبوردی ادامه داد: منتخبین ۵ نفره مردم شهر نوش ‌آباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  شهر نوش‌آباد به ترتیب «ابوالفضل گرامی نوش‌آبادی» با دو هزار و ۷۲ رای، «جواد نیک سرشت» با یک هزار و ۸۰۸ رای، «ناصر محرابی مقدم» با یک هزار و ۷۷۱ رای، «علی غفاری فرد» با یک هزار و ۵۶۷ رای، و «علی مکاریان نوش‌آبادی» با یک هزار و ۳۰۳ رای هستند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام داشت: منتخبین ۵ نفره مردم سفیدشهر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر سفیدشهر به ترتیب «حسینعلی قربان‌پور نصرآبادی» با یک هزار و ۶۱۸ رای، «روح‌الله سیاحی نصرآبادی» با یک هزار و ۲۵۰ رای، «زهره رحیمی نصرآبادی» با یک هزار و ۲۲۶ رای، «مجید بنیادی نصرآبادی» با یک هزار و ۱۵۹ رای و «سجاد حمامی نصرآبادی» با ۹۸۲ رای هستند.

 

دکتر بایبوردی منتخبین ۵ نفره مردم شهر ابوزیدآباد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ابوزیدآباد را به ترتیب «فیروزه توکلی» با دو هزار و ۸۰ رای، محسن قندی با دو هزار و ۲۶ رای، احمد شکاری با یک هزار و ۹۸۵ رای، عباس کاووسیان با یک هزار و ۹۶۵رای و سیدحسین سیدین ابوزیدآبادی با یک هزار و ۷۹۸ رای اعلام کرد.

کد خبر 1068213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha