اعضای شورای اسلامی شهر شیروان مشخص شدند

رییس ستاد انتخابات شیروان گفت: ۷ نفر در شیروان به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شدند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با پایان یافتن شمارش آراء ششمین دوره شورای اسلامی شهر، نتایج و اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر شیروان اعلام شد که 7 نفر در شیروان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شدند.

 

رییس ستاد انتخابات شیروان بیان کرد: محمد محمد زاده قانعی با 4 هزار و 24 رای، علی عاقل با 3 هزار و 749 رای، محمود رشیدی با 3 هزار و 584 رای، عقیل آریان فرد با 3 هزار و 207رای، جواد اسماعیل زاده 2 هزار و 853، مهدی حسنی قلعه حسن 2 هزار و 834  و حسن اسکندریان با  2 هزار و 813 رای به ترتیب دارندگان بیشترین رای شورای اسلامی شهر شیروان و اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

ذوالفقاری اضافه کرد: همچنین نجف علی روشن بوانلو با 2 هزار و 801، محمد قدرتی 2 هزار و 609، علیرضا همتی چوکانلو با 2هزار و 559 رای، قاسم محمدی مقدم 2 هزار و 517 و محسن فیاضی پسندیده با 2هزار و 363 رای به عنوان اعضای علی البدل شوری اسلامی شهر این دوره شیروان انتخاب شدند.

 

وی تصریح کرد: آمار جمعیت واجدین شرایط رای در این شهرستان ۱۲۴ هزار و ۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۶۲ هزار و ۵۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۹۶۶ نفر آقا بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در این شهرستان ۳ هزار و ۳۸ نفر رای اولی بودند که از این تعداد هزار و ۴۹۹ نفر خانم و هزار و ۵۳۹ نفر آقا هستند.

 

رییس ستاد انتخابات شیروان افزود: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کد خبر 1068241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha