حماسه بزرگ انتخابات، یاس و درماندگی نظام کفر را فراهم آورد

امام جمعه شیروان با اشاره به شکوه حضور ملت ایران در روز انتخابات گفت: حماسه بزرگ انتخابات، یاس و درماندگی نظام کفر را فراهم آورد.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: حماسه بزرگ انتخابات، موجبات اقتدار نظام اسلامی و یاس و درماندگی نظام کفر و نفاق را فراهم آورد.

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه ای بزرگ آفریدند.

 

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: با همه تلاش استکبار، مزدوران و منافقان داخلی و خارجی حضور گسترده مردم موجب بیمه کشور از توطئه ها و فتنه ها شد و رضایت حضرت ولی عصر و نائب بر حق ایشان و شهدا را فرام آورد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تک تک مردم برای حضور در پای صنوق های رای و خلق حماسه بزرگ انتخابات اضافه کرد: به رییس جمهور منتخب ملت و شوراهای شهر و روستا تبریک عرض نموده و از خداون منان توفیق خدمت رسانی به مردم را خواستارم، امید است هم دولت مومن حزب اللهی و هم شوراهادر میدان عمل قدردان این حماسه مردم باشند.

 

وی تصریح کرد: از همه همشهریان هم تقاضامندم دوره رقابت را تمام شده بدانند و آغاز دوره انس و الفت و خدمت برای کشور را مغتنم بدانند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان خاطرنشان کرد: از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اعم از منتخبین و غیرمنتخبین که با حضور مسئولانه خویش باعث رونق انتخابات شدند تشکر و از همه دست اندرکاران انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بسیج، نیروهای نظامی، انتظمی و امنیتی، روحانیون  و دیگر عواملی که باعث  خلق چنین حماسه ای شدند قدردانی می کنم.

 

 

 

کد خبر 1068255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha