مشارکت سیاسی آگاهانه مردم نشانه اقتدار کشورمان است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس،گفت: مشارکت سیاسی آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رٲی بار دیگر اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم  مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم   بابت  حضور باشکوه درانتخابات قدردانی کرد، متن پیام بدین  شرح  است: 

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران با خلق حماسه‌ای بی‌نظیر و حضور در پای صندوق‌های رٲی، اقتدار نظام مردم سالاری دینی را به بهترین شکل ممکن، تکرار کردند و با مشارکت مسئولانه سرنوشت کشور، شهر و روستاها را تعیین نمودند.

اینجانب از خلق حماسه بی‌نظیر مردم متدین ایران‌زمین برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رٲی، تشکر و قدردانی می‌کنم و پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خدمت ایشان، حامیان و هوادارن وی و‌ همه مردم کشور عزیزمان ایران، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی با تدابیری ویژه شرایط کشور در مسیر توسعه قرارگرفته و حل مشکلات عدیده مردم از جمله مسائل اقتصادی از اولویت‌های کاری ایشان باشد که قطعٲ در این راستا مجلس شورای اسلامی هم‌سو با این اتفاق خجسته است.

همچنین پیروزی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها، که نمونه‌ایی از مدیریت کارآمد محلی است، را خدمت تمامی منتخبین عزیز و محترم شهرهای مریوان، سروآباد، کانی‌دینار، چناره و بردرشه و روستانشینان عزیز تبریک و‌ تهنیت عرض می‌نمایم.

 امید است با هم‌افزایی و‌ تکیه بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کنار توجه به مشکلات و مطالبات انباشته مردمی؛ آینده روشن برای ملتی که بینش بیدارشان، اقتدار ملت را به جهانیان نشان داد، فراهم شود و در پایان از تمام عوامل برگزاری این انتخابات باشکوه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

۲۹ خردادماه سال ۱۴۰۰
شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم  مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 1068280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha