اعلام نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

حسن‌نژاد نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در مازندران اعلام کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کردند.

«حسین حسن‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در مازندران اعلام کرد، بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۸ رای ماخوذه صحیح در استان مازندران ،  سید ابراهیم رییسی ۸۹۱ هزار و ۲۲۵ رای، عبدالناصر همتی ۱۳۲ هزار و ۱۸۰ رای، محسن رضایی ۱۰۳ هزار و ۵۸۰ رای و قاضی زاده هاشمی ۵۶ هزار و ۸۳ رای کسب کردند.
 

رئیس ستاد انتخابات مازندران  ادامه داد: در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد بیش از ۴ هزار و ۵۲ صنوق، آراء مردم استان مازندران را در ۶۲ حوزه شهری و ۲۴۹۶ روستای استان جمع آوری کردند.
 

این مسئول افزود: بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

 

حسن نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را کمتر از ۳۵ درصد اعلام کرده بودند ، حضور مردم استان در انتخابات با همه مشکلات تقریبا خوب بود.
 

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رای‌گیری در شعب شهری سراسر استان تا ساعت ۲ بامداد به خاطر حضور مردم پای صندوق های رای ادامه داشت ، گفت: البته از ساعت ۲۴ فرآیند اخذ رأی در روستاها پایان یافته بود.

 

حسن نژاد گفت: نتیجه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران نیز از سوی فرمانداری ساری اعلام می‌شود.

 

کد خبر 1068329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha