مردم با حضور حداکثری در انتخابات، تکلیف خود را انجام دادند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات، تکلیف خود را انجام دادند، امروز نوبت منتخبان مردم است که قدردان مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه و بستن دهان دشمنان ملت ایران پیامی به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابیِ کهن دیار فیروزکوه

دوباره مردم قهرمان ما، با حضور باشکوه خود در انتخابات، فتح المبین دیگری خلق کردند و زمینه را برای فتح خرمشهرهای اقتصادی و سیاسی فراهم کردند.
با وجود تلاش بسیار دشمنان بر مأیوس کردن مردم از آینده کشور،‌ ملت قهرمان و شهید پرور به صحنه آمدند و ثابت کردند که علیرغم گله مندی به حق، پشتیبان نظام اسلامی و عاشق این مرز و بوم هستند.
 
به فضل الهی، حضور پرشور در شهرستان فیروزکوه، بیش از ۱۰۰ درصد بود که نشان از بصیرت و بزرگ‌منشی مردم کهن دیار فیروزکوه است.

درود بر شما و بهترین ها سزاوارتان!

مردم با حضور حداکثری، تکلیف خود را انجام دادند و امروز نوبت منتخبان مردم است که قدردان مردم باشند و فرصت خدمت را از دست ندهند.


این جانب این پیروزی بزرگ را محضر مقام معظم رهبری و مردم نجیب شهرستان فیروزکوه و منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض کرده و از زحمات متولیان برگزاری انتخابات در هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان قدردانی می‌کنم.

حسن حیدری
امام جمعه شهرستان فیروزکوه

 

کد خبر 1068426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha