استفاده از ایده های دانش بنیان در صنایع از اولویت های اتاق بازرگانی فارس است

ماهرانی گفت: استفاده از ایده های شرکت های دانش بنیان فارس در صنایع استان از اولویت های اتاق بازرگانی فارس است و موجب ایجاد اشتغال، نوآوری، توسعه سیستم های اجتماعی و شکل گیری و رشد اقتصاد دانش بنیان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) در جلسه وبینار کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: نوآوری و فناوری از ابزارهای مهم برای ارتقای مدل کسب و کار هستند و کمیته تجاری سازی ایده های نو در اتاق بازرگانی فارس به همین منظور راه اندازی شده است.

رئیس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس افزود: این کمیته با حضور نمایندگان فن بازار استان، پارک علم و فناوری و دانشگاه در این اتاق راه اندازی شده است و اقدام موثری برای تغییر رویکرد سنتی عمده کسب و کارها و بنگاه ها است.

وی اضافه کرد: حرکت کسب و کارهای استان به سمت بهره گیری از نوآروی و فناوری های نوین، موجب رفع مشکلات حوزه های کاری ارزش افزوده بیشتر خواهد دش.

ماهرانی تاکید کرد: ایده های بسیار خوبی در حوزه نوآروی و فناوری در شرکت های دانش بنیان وجود دارد که بخش صنعت از آن اطلاع کافی ندارد و اتاق بازرگانی فارس با هدف ایجاد میان شرکت های دانش بنیان و نیازهای بخش صنعت به راه اندازی کمیته تجاری سازی ایده های نو اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: استفاده از ایده های شرکت های دانش بنیان فارس در صنایع استان از اولویت های اتاق بازرگانی فارس است و موجب ایجاد اشتغال، نوآوری، توسعه سیستم های اجتماعی و شکل گیری و رشد اقتصاد دانش بنیان می شود.

کد خبر 1068462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha