اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر با کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم انواع مواد در جهرم

رزمجویی از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر با دستگیری خرده فروشان، قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم انواع مواد در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در جهرم خبر داد و گفت: این طرح در 30 روز اخير با شناسایی و دستگیری عوامل فروش، قاچاقچیان و معتادان در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

 

فرمانده انتظامی جهرم هدف از اجرای این طرح را ارتقاء امنيت، پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و افزود: همچنین ايجاد امنيت پايدار و حس آرامش برای شهروندان از دیگر اهداف اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در جهرم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان جهرم با هدايت و محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان کردند، عنوان کرد: این طرح در چندين مرحله به اجرا در آمده است.

 

رزمجویی با اشاره به اینکه نتيجه اجرای اين طرح‌، دستگيری 6 خرده فروش، 2 قاچاقچی و کشف 9 كيلو و 128گرم ترياک بوده است، تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، 2 كيلو و 500 گرم هروئين، يک كيلو حشيش کشف، تعداد 10 معتاد جمع آوری و سه دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف شده است.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اينکه گرايش به مواد مخدر زمينه ساز بسياری از جرائم در جامعه است، از خانواده ها خواست با ايجاد محيطی صميمانه، امن، عاطفی و دوستانه در خانواده فرزندان خود را از گرايش به آسيب های اجتماعی دور نگه دارند.

 

کد خبر 1068482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha