منتخبان شورای اسلامی فاروج معرفی شدند

فرماندار فاروج گفت: با اتمام شمارش آرا، منتخابان مردم در شورای اسلامی شهر فاروج و تیتکانلو معرفی شدند.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان بیان کرد: با مشارکت 72.67 درصدی مردم در انتخابات، منتخبان شوراهای اسلامی شهر فاروج و تیتکانلو مشخص شدند.

 

فرماندار فاروج گفت: پس از شمارش آرا در حوزه شورای اسلامی شهر فاروج محمد جواد نقدی با ۲ هزار و ۵۶ رای، سجاد توافقی فاروجی هزار و ۸۶۲، ابوالفضل اسکندری فاروجی هزار و ۶۹۹، رجبعلی ایزدجو هزار و ۴۹۹ و حسن حیدریان رشوانلو با هزار و ۱۴۴ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

فرماندار فاروج تصریح کرد: همچنین علی رجب پور فرخانی با هزار و ۸۱ رای، جواد قائمی فاروج هزار و ۴۹ رای و حسن نعمتی فاروج با هزار و ۱۶ رای به عنوان اعضای علی البدل این دوره در فاروج انتخاب شدند.

 

وی گفت: در شهر تیتکانلو مهدی فیاضیان با ۶۹۴ رای، مهدی شجاع مقدم ۶۴۹ رای، محسن مسعودی مقدم ۵۶۸ رای، آمنه حامدی ۵۴۶ رای و زهرا حامدی با ۴۹۱ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

 

فرماندار فاروج گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۴۱ هزار و ۲۴۸ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای اخذ رای بودند که 72.67 درصد آنها در انتخابات شرکت کردند.

 

نجفی گفت: برای برگزاری انتخابات ۷۷ حوزه انتخابیه برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فاروج  ساماندهی شد که ۷۵ حوزه انتخابیه روستایی و ۲ حوزه شهری بود.

 

کد خبر 1068535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha