مردمی بودن جشن های دهه کرامت، باید حفظ و تقویت شود

کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران بر لزوم حفظ و تقویت رویکرد مردمی در برگزاری جشن های ویژه دهه کرامت تأکید کرد.

نرجس شکرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با گرامیداشت دهه کرامت گفت: حدفاصل میلاد باسعادت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت آقا امام رضا(ع) بهترین فرصت برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و شاد و مذهبی است که بسیار خوب است این فعالیت ها با رویکرد مردمی دنبال شود.

 

کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران افزود: رویکرد مردمی به این است که از ایده ها و نظرات اقشار مختلف مردم در این گونه فعالیت ها و نیز توان و ظرفیت آن ها در مرحله اجرایی استفاده شود و مهم نیز این است که این رویکرد و رویه مردمی در سال های آینده نیز حفظ و بلکه تقویت شود.

 

شکرزاده همچنین گفت: به خصوص لازم است که از ظرفیت و استعداد و قابلیت های جوانان مؤمن و انقلابی در مسیر تبیین فعالیت های فرهنگی دهه کرامت به خوبی بهره برداری شود.

 

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: تجربه نشان داده هر گاه ما از ظرفیت های مردمی به خصوص توان جوانان انقلابی به درستی استفاده کرده ایم، نتایج درخشانی کسب کرده ایم.

 

کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران بیان داشت: دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است که ضمن اجرای برنامه های بانشاط و شاد، زمینه ارتقای امید در سطح جامعه را فراهم کنیم و چه خوب است که همه این برنامه ها با چاشنی کارهای جذاب و تأثیرگذار فرهنگی همراه باشد.

کد خبر 1068540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha