علت طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده تبرکشی قرن آباد/ برخی فیلم ها از جرائم خشن گلستان مربوط به سال های گذشته است

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: میزان صدمات شاکی در تبرکشی قرن آباد مشخص نیست و باید نتیجه صدمه وارد شده مشخص شود تا پس از آن تفهیم اتهام انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدرضا سیدحسینی» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به دلیل بستر فضای مجازی کلیپ هایی از تبرکشی در جامعه منتشر شد ولی موضوع برخی از این درگیری ها مسائل ناموسی بوده و لذا در کمترین مدت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

دادستان مرکز استان گلستان  ادامه داد: باید صدمات وارد به شاکی ها قطعی شود و لذا برخی از پرونده ها هنوز تکمیل نشده است و در حال حاضر به دلیل قدرت‌نمایی با تبر و سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی این افراد بازداشت هستند و بازداشت آنها تا زمان بررسی پرونده ها ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سید حسینی گفت: با این افراد که امنیت عمومی را به خطر می اندازند برخورد به صورت قاطع است و هیچگونه تخفیفاتی برای آنها اعمال نمی شود.

 

وی بابیان اینکه در موارد دیگر نیز متهم ها شناسایی و در مرحله تحقیقات هستیم، بیان کرد: چون تحقیقات این پرونده ها و بازدید از صحنه وجود دارد این پرونده ها همچنان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دادستان مرکز استان گلستان  خاطرنشان کرد: میزان صدمات در تبرکشی قرن آباد مشخص نیست و طول درمان دارد و باید نتیجه صدمه وارد شده و پس از تکمیل آن تفهیم اتهام انجام می شود.

 

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: شعبه ویژه جرائم خشن داریم و قضات ما با این پرونده آشنا هستند و بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد می شود.

 

وی گفت: از رسانه ها و فضای مجازی گلایه ای داریم و آن این است که برخی از کلیپ های تبرکشی مروبط به سال های گذشته بوده و این مهم منجر شد که نگاه منفی نسبت به استان ایجاد شود.

کد خبر 1068575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha