فضیلت زیارت امام رضا(ع) در «لذت دیدار ماه»

حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی درباره کتاب « لذت دیدار ماه» گفته است: در این کتاب با حدیثی آشنا می‌شوید که زیارت امام رضا(ع) را برتر از یک میلیون حج می‌داند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب «لذت دیدار ماه» نوشته «حجت الاسلام دکتر مهدی خدامیان آرانی» به مناسبت دهه کرامت از سوی انتشارات بهار دلها تجدید چاپ شد و به چاپ پنجم رسید. این کتاب که مشتمل بر 62 صفحه است به فضیلت و ثواب زیارت امام رضا(ع) می پردازد.

 

حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی در مورد کتاب « لذت دیدار ماه» اظهار داشته است: در حرم امام هشتم به تماشای خلاصه خوبی‌ها می‌نشینی و از چشمه آسمان سیراب می‌شوی اما برخی افراد می‌خواهند این عشق به زیارت را از جوانان ما بگیرند. در این کتاب با حدیثی آشنا می‌شوید که زیارت امام رضا را برتر از یک میلیون حج می‌داند.

 

حجت الاسلام دکتر خدامیان آرانی نویسنده، منرجم و محقق متولد 1354 در شهرستان آران و بیدگل است که بیش از 80 عوان کتاب در حوزه دین نوشته است. وی کتابهایی همچون راه آسمان، طوفان سرخ، هفت شهر عشق، در قصر تنهایی، یاد غریب، دریای عطش، داستان ظهور ، در آغوش خدا، لطفا لبخند بزنید، قصه معراج، پروانه های عاشق، بانوی چشمه، حوادث فاطمیه، فرزند علی، نور مهتاب، شکوه امامت، ندای فاطمیه و در اوج غربت را به رشته تحریر در آورده است.

 

گفتنی است، کتاب «لذت دیدار ماه» نوشته حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی به مناسبت دهه کرامت برای پنجمین بار از سوی انتشارات بهار دلها در قطع رقعی به قیمت 7000 تومان منتشر شد.

کد خبر 1068584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha