عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی فسا همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)

فیروزی گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی فارس روز سه شنبه اول تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) اجرا می شود.

«محمد حسین فیروزی» به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: در سالروز میلاد حضرت الرضا (ع) و آخرین روز از دهه کرامت، کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، در طرح سراسری، به صورت غیرحضوری عضویت رایگان می پذیرند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: علاقه مندان می توانند روز سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ با ارسال عدد یک به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ به صورت رایگان عضویت یکساله کتابخانه های عمومی را دریافت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید پس از ارسال پیامک و دریافت کد تخفیف، جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند، بیان کرد: اعتبار کد تخفیف نیز سه ماه است.

 

فیروزی خاطرنشان کرد: این در حالی است که با توجه به شیوع ویروس كرونا، عضویت رایگان در روز سه شنبه یکم تیرماه تنها به‌صورت غیرحضوری است و افرادی كه قصد استفاده از طرح عضویت رایگان دارند، باید تقاضای خود را از طریق پیامک ارسال کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان گفت: تکمیل فرایند ثبت نام نیز منوط به دریافت کد تخفیف است و تا پایان تابستان امکان پذیر است.

کد خبر 1068614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha