خادمان حرم رضوی در شیروان حضور خواهند یافت

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی در شیروان حضور خواهند یافت.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: پنج تن از خدام رضوی همزمان با میلاد امام رضا (ع) در استان خراسان شمالی حضور می‌یابند که برنامه‌های طراحی شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: برای طرح و تدوین برنامه‌های اجرایی زیر سایه خورشید به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها سعی شده تا از تجمع و همایش‌ها پرهیز شود.

 

علیپور با تشریح برنامه‌های طرح زیر سایه خورشید، عنوان کرد: دیدار با امام جمعه و منتخبین قرآنی و حافظان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و تقدیر از جهادگران سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های حضور خدام است.

 

وی اضافه کرد: خدام رضوی، در برنامه‌هایی همچون «لحظه های بی قراری»، تقدیر از گروه جهادی و نشست با جهادگران و نیز حضور در جمع کارآفرین جوان حضور می‌یابند.

 

وی تصریح کرد: همچنین تقدیر از جهادگران مقابله با شیوع ویروس کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت و حضور در کارگاه‌های تولید مواد شوینده از اهم برنامه‌های خادمان زیر سایه خورشید در این روز است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: پنج تن از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مناسبت دهه کرامت به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند. 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 


 

 

کد خبر 1068658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha