بابل به پرچم بارگاه رضوی متبرک شد

جعفرزاده گفت: سفیران معنوی به بابل رسیدند و این شهرستان به حضور خادمان رضوی و پرچم بارگاه رضوی متبرک شد.

«محمود جعفرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در مازندران اظهار کرد:  آیین جشن و سرور میلاد حضرت امام رضا (ع) با اجرای برنامه های مختلف و متنوع و حضور کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمین آستان قدس رضوی در شهرستان بابل استان مازندران برگزار شد

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: کاروان خدام زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در نقاط مختلف شهر بابل به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی پرداخت و بابل را به نور و روشنایی این امام بزرگوار منور کرد و و تلاش شد تا در نهادینه کردن فرهنگ رضوی تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین محور جشن هاي مردمي كاروان هاي زير سايه خورشيد انعكاس پيام امام رضا(ع) و تبيين معارف و فرهنگ رضوي و اهل بيت(ع) است که با قوت اجرایی می شود.

جعفرزاده گفت: سفیران معنوی 30 خرداد ماه به بابل رسیدند و این شهرستان به حضور خادمان رضوی و پرچم بارگاه رضوی متبرک شد.

وی افزود: این کاروان با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، آیینی و مذهبی و اهدای بسته‌های تبرکی، بابل را به عطر رضوی متبرک کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل یادآور شد: 6 برنامه محوری با حضور کاروان زیر سایه خورشید در بابل اجرایی شد که دیدار با امام جمعه بابل، دیدار با زندانیان مرکزی بابل، سرکشی از خانه سالمندان، بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی و حضور در حسینیه غریب مدینه و برگزاری جشن میلاد از برنامه های مهم محوری با حضور کاروان زیر سایه خورشید در بابل بود.

 

دهه کرامت  دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در اول ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده (اول تیرماه امسال) به پایان می رسد.

کد خبر 1068668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha