عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی مازندران همزمان با ولادت امام رضا(ع)

ولیپور گفت: همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه كرامت عضویت رایگان در كلیه كتابخانه های عمومی مازندران اعمال می‌شود.

«آرزو ولیپور» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: در روز یکم تیرماه سال جاری، عموم مردم می‌توانند به‌صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی مازندران درآیند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: به منظور بزرگداشت ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) با محوریت شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» در سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کتابخانه‌های عمومی مازندران در نظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان به عضویت رایگان در روز سه شنبه اول تیرماه می‌توانند عدد یک را به سر شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند.

 

ولیپور ادامه داد: كاربران به مدت سه ماه فرصت دارند به كتابخانه‌های عمومی مراجعه و نسبت به اعمال كد تخفیف از طریق كتابدار در سامان و عضویت نهایی خود اقدام کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های فعالیت‌های حضوری در شهرهای قرمز کرونایی، تمامی برنامه‌ها و اقدامات ارزشمند فرهنگی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

 

ولیپور بیان کرد: به‌علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد و این فرصت مناسبی برای عضویت در کتابخانه‌ها به جهت استفاده از خدمات و کتب کتابخانه‌های استان است.

 

کد خبر 1068688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha