خدمت کریمانه و گره گشایی از مردم، ویژگی بارز امام رضا (ع) است

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در وبینار ویژه دهه کرامت، گفت: خدمت کریمانه و گره گشایی از مردم، ویژگی های بارز امام رضا (ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «علی اکبر صفری» در سلسله وبینارهای دهه کرامت که ویژه فعالان کانون های فهمای این استان  برگزار شد، جریان ورود امام ضا (علیه السلام) به ایران را جریان با اهمیت تبیین ولایت نام برد و پیروی از ولی را مورد توجه و تاکید قرار داد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی یکی از ویژگی های بارز حضرت علی بن موسی رضا (علیه السلام) را گره گشایی از مرم و خدمت کریمانه عنوان و تأکید کرد ما هم باید ولایتمدارانه و به پیروی از آن امام همام مروج این فرهنگ باشیم.

 

وی همچنین با فراخواندن آحاد جامعه به دستگیری از همنوع، حضور آگاهانه و با دقت در صحنه های مختلف و گره گشایی از مردم  را مورد توجه قرار داد.

 

سلسله وبینارهای دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1068761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha