پویش «مثل بهترین» طرحی برای ترویج ازدواج آسان و بهنگام

رجالی با تشریح پویش «مثل بهترین» گفت: این طرح تشویقی برای ازدواج آسان است و شامل زوجین جوانی می‌شود که تاریخ عقد آنها از سال ۹۸ به بعد است.

«حوریه رجالی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت  در تمامی غرفه‌های خدمت و خانواده رضوی طرح «پویش مثل بهترین» شروع به کار کرده و بحمدالله با استقبال خوبی روبرو شده است. 

 

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی اصفهان افزود: محور پویش ازدواج زیر ۲۵ سال، عروسی ساده، جهیزیه ساده و همچنین مهریه زیر ۱۴ سکه می باشد که کلیت این طرح مربوط به سراسر کشور است و جوایز ارزنده ای از طرف آستان قدس رضوی(مشهد) برای آن در نظر گرفته شده است.

 

وی اذعان کرد: جوایزی که برای شهرستانها در نظر گرفته شده ۱۸۸ اسکان دو روزه ی سفر زیارتی ماه عسل به همراه اطعام رضوی آقا علی بن موسی الرضا(ع)، ۸۸ بسته متبرک آموزشی و فرهنگی می باشد.


رجالی اظهار کرد: نحوه برگزاری برای زوجین عزیز به این صورت می باشد زوجینی که تاریخ عقد آنها از سال ۹۸ به بعد می باشد با مراجعه به www.banovan.razavi.ir ثبت نام می کنند و امیدواریم همه زوجین عزیز ما با نورانیت آقا علی بن موسی الرضا(ع) زندگی خود را آغاز کنند.

کد خبر 1068762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha