شب فرهنگی «هادی اسماعیلی» برگزار می شود

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شب فرهنگی «هادی اسماعیلی» اول تیر برگزار می شود.

«رضا رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد با بیان اینکه سلسله شب های فرهنگی در زمره تفاهم نامه کاری با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به برگزاری سومین شب فرهنگی «هادی اسماعیلی» شاعر خراسان شمالی  اشاره کرد.

 

 

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: پیش از این و طی یک ماه گذشته، دو شب فرهنگی در راستای پاسداشت زحمات تخصصی افراد در حوزه فرهنگ برای «ثریا صدقی» عضو شورای داستان خراسان شمالی و رضوی، فعالان عرصه داستان نویسی و جریان ساز در عرصه داستان استان و «یوسفعلی یوسف نژاد» شاعر، نویسنده و پژوهشگر استان برگزار شد.

 

 

رضایی اظهارکرد: شب فرهنگی «هادی اسماعیلی» از شاعران فعال و مسئول انجمن ادبی عارف در دهه 70، با حضور استادان «محمد کاظم کاظمی» و «غلام عباس ساعی»، «امید بهشتی»، «اباصلت رضوانی» و «حسن روشان» برگزار می شود.

 

 

وی اضافه کرد: علاقه مندان نیزمی توانند از طریق لینک meet.nkhedu.ir/ groupd وارد این شب فرهنگی شوند.

 

 

وی تصریح کرد: این شب فرهنگی با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی، یکم تیر ساعت 22 تا 23  برگزار می شود.

 

 

رضایی با اشاره به برگزاری بزرگداشت مرحوم داراب بدخشان، دکتر اکرامی فر و... در سال های گذشته، اظهار کرد: شیوع کرونا بستری را فراهم آورد تا به طور مستمر برای فعالان فرهنگی و ادبی در قالب شب فرهنگی بزرگداشت برگزار و با دعوت افراد به تبیین شخصیت ادبی و فرهنگی چهره مورد نظر پرداخته شود.

 

 

 

 

کد خبر 1068793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha