توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون خادمیاران رضوی

ابراهیمی با بیان اینکه در قالب طرح سفره مهربانی ۱۴ هزار و ۲۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: همچنین در پویش نان مهربانی ۸۸۲ کارت هدیه ۴۵۰ هزار تومانی ویژه خرید نان به نیازمندان اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی ابراهیمی» امروز (31 خرداد) در دیدار جمعی از خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سنت حسنه ای که با عنوان خادمیاران رضوی در کشور بنا نهاده شده است، امروز منشاء خیر و برکت برای مردم است، افزود: خادمیاران خراسان جنوبی در کانون های تخصصی و محله ای سازماندهی شدند تا به مردم خدمت کنند.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این کانون ها ایجاد امیدآفرینی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است، گفت: هم اکنون 125 خدمت توسط 10 کانون تخصصی و 150 کانون محله ای در استان به محرومان ارائه می شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نسیم رضوی یکی از طرح های کانون خادمیاران با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی مردم بود، افزود: این طرح که در قالب نسیم مهر رضوی و نسیم مهربانی صورت گرفت، خادمیاران در سه مرحله از کادر درمان استان تقدیر کردند و بیش از دو هزار غذای گرم و متبرکات حضرت در بیمارستان ها توزیع شده است.

 

ابراهیمی با بیان اینکه همچنین در قالب طرح سفره مهربانی 14 هزار و 200 بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: همچنین در پویش نان مهربانی 882 کارت هدیه 450 هزار تومانی ویژه خرید نان به نیازمندان اهداء شده است.

 

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از 150 زائر اهل سنت، توزیع 78 کپسول اکسیژن در بیمارستان های استان، توزیع 20 سری جهیزیه به ارزش 250 میلیون تومان، اعطای 120 وام کمک جهیزیه به نیازمندان، اهدای 332 کارت هدیه 200 هزار تومانی به دانش آموزان مناطق محروم سربیشه و اعزام 340 زائر به مشهد مقدس از دیگر برنامه های کانون خادمیاران در سال 99 و دو ماهه اول امسال بوده است، گفت: همچنین تعمیر منزل محرومان، ویزیت روزانه حداقل 40 بیمار توسط پزشکان در درمانگاه بیمارستان امام رضا(علیه السلام) و جشن تکلیف روزه اولی ها از جمله این برنامه بوده است.

 

وی با بیان اینکه حدود 120 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: همچنین 191 گوسفند در این ایام ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کد خبر 1068864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha