برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در ۵۰ مسجد شهرستان ملایر

نجفی از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در مساجد خبر داد و گفت: اقشار فعال در عرصه تبلیغ امور دینی همزمان با میلاد امام رضا(ع) و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر شدند.

«حجت الاسلام  روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملابر گفت: اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان  در حال اجرا دارد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری  اجتماع مداحان و مسئولین هیات شاخص شهرستان با حضور نمایندگان مجلس در دهه کرامت ، برنامه جشن رای اولی  ها در پنج نقطه شهرستان ملایر ، برگزاری  مراسم جشن و شادی در مساجد و هیات های مذهبی شهرستان  را از جمله برنامه های انجام شده در دهه کرامت برشمردئ.

 

وی تولید محتوای رسانه ای در فضای مجازی در حوزه های مختلف شامل بصیرت افزایی، آشنایی با شخصیت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) ختم صلوات  ، بارگزاری برنامه های دینی، احادیث، مسابقات و... از را  توسط اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه ها در این دهه دانست

وی برگزاری مسابقات ویژه دهه  کرامت با اهدای جوایز ویژه دختران ، اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات قرآنی ماه رمضان ویژه برنامه های جشن در مناطق مختلف شهرستان با همکاری هیات مذهبی و... را از دیگر برنامه های دهه کرامت در ملایر برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان ملایر اظهار کرد:  این مبلغان نیز در مناطق شهری و روستاهایی با هدف تببین  شخصیت حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) سخنرانی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی و برگزاری مراسم های جشن  و... به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند.

وی سخنرانی ائمه جماعات  در 40 مسجد شهرستان  با موضوع دهه کرامت و... را نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت  در  در ملایر برشمرد.

وی با اشاره به  همزمانی دهه کرامت امسال با انتخابات 28 خردادد ماه گفت: در بیش از 30 مسجد شهرستان نیز نشست های بصیرت افزایی  با حضور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در  این دوره از انتخابات برگزار شد.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه  به  همزمانی میلاد امام رضا (ع) و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در این روز نیز برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 وی ضمن تبریک این روز به همه فعالان این عرصه  اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در اول تیرماه ۱۳۶۰، نهادی منسجم، مستقل و وابسته به ولایت‌فقیه، تحت عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی به‌منظور پرداختن به امر تبلیغات به وجود آمد.

 

تبلیغ  اسلام ناب محمدی  از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است

وی  با اشاره به اینکه  این نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سو و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد تصریح کرد: در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند،  این نهاد وارد میدان شد و رشد کرد.

وی گفت: این نهاد ارزشمند در سیر تکاملی خود، در چهاردهم فروردین‌ماه ۱۳۶۸، به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

حجت الاسلام نجفی در ادامه با بیان اینکه  سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در عرصه فرهنگ دینی دارد و در این راستا برنامه‌های بسیاری را در سطح جامعه در دست اجرا و پیگیری دارد تصریح کرد: تبلیغ اسلام ناب محمدی  از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و  سیاست‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس اندیشه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تدوین شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایردر ادامه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی ملایر نیز از زمان تاسیس تا کنون برنامه های خوبی را در راستای رشد مسائل دینی ، قرآنی و اعتقادی مردم و همکاری با نهادها و ادارات داشته افزود: در حال حاضر نیز این فعالیتها در همه برنامه ها در طول سال انجام می‌شود که فعالیت های این اداره در برنامه های مناسبتی بسیار پر رنگ است

وی همچنین به فعالیت موسسات و خانه های قرآنی، برگزاری کلاس های آموزشی قرآنی و دینی، فعالیت بیش از 259 0 هیات مذهبی، مداحان، مربیان قرآنی ، روحانیون و مبلغان و... زیر نظر این اداره اشاره کرد و گفت: همه این فهالیتها با هدف ترویج فرهنگی دینی و قرآۀنی در سطح شهرستان در حال انجام است.

 

 برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در ۵۰ مسجد

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه هایی مختلفی را با توجه به همزمانی امام رضا(ع) با این روز در شهرستان داریم گفت: حضور  تعدادی از اعضای شبکه تبلیغ در بازار شهر ملایر و تقدیر از بازاریان فعال در عرصه تبلیغ مسائل دینی، فرهنگی و سیاسی از جمله برنامامه های این روز در ملایر است.

وی همچنین تقدیراز اقشار مختلف فعال در عرصه تبلیغ شامل هنرمندان، تاکسی داران و.. را از دیگر برنامه های  اداره تبلیغات اسلامی ملایر دانست و تصریح کرد: حضور در گلزار شهدای جعفر آباد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی در این منطقه و.. نیز از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ابن روز است.

 

 وی همچنین برگزاری ایستگاه صلواتی در سطح شهر ملایر در میلاد امام رضا(ع)،برگزاری  جشن در بیش از 50 مسجد شهرستان در شب و روز میلاد امام رضا(ع)   برگزاری جشن در فضاهای باز و... را نیز از دیگر برنامه های میلاد امام رضا(ع) و سالروز تاسیس سازمان  تبلیغات اسلامی  در سطح شهرستان توسط این اداره برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 1068868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha