شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری همچنان کاهشی است

جزایری گفت: روند شیوع کرونا در استان همچنان کاهشی است و روزانه از تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان کاسته می‌شود.

سید «راشد جزایری» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امید است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، این میزان کاهش تا بیشترین حد خود ادامه پیدا کند و از سوی دیگر با تزریق واکسن به تعداد بیشتری از مردم بتوان نوعی ایمن‌سازی در جامعه ایجاد کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر چهار شهرستان سامان، بن، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد کرونا و دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

جزایری از مراجعه ۲۷۵ بیمار مشکوک به مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد آزمایش ۸۸ نفر مثبت گزارش شد که ۲۱ بستری شدند و ۴۶ بیمار نیز به صورت سرپای تحت درمان قرار گرفتند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری همچنین از فوت ۲ بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: با احتساب این ۲ بیمار تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به یک هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

 

جزایری تعداد بیماران بستری ناشی از کرونا در استان را ۱۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۵ نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تزریق ۵۷ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون ۵۹ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن وارد استان شده است.

 

جزایری ابراز امیدواری کرد: که با تزریق واکسن به بخش قابل توجهی از جمعیت استان و کشور، برخی از محدودیت‌های کرونایی برداشته شود.

 

کد خبر 1068871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha