فعالیت ۱۹۹ نفر در شبکه امامت تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به فعالیت شبکه امامت تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۱۹۹ نفر متشکل از روحانیون مستقر، امام روستا، امام محله، امام پایگاه اجتماعی در این شبکه فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(31خرداد)در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان دیدار با نمانیده ولی فقیه در لرستان، تجلیل از دو نفر از شخصیت‌های عرصه تبلیغ، همایش و کنگره روز تبلیغ، سرکشی به روحانیون شبکه امامت سازمان در استان، تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه تبلیغ برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: ۱۹۹ نفر متشکل از روحانیون مستقر، امام روستا، امام محله، امام پایگاه اجتماعی در شبکه امامت تبلیغات اسلامی در سطح استان فعالیت دارند.

 

وی افزود: در استان لرستان ۵۰۰ مبلغ و مبلغه در فضای مجازی، دو هزار و ۵۶۰ هیئت ثبت شده، سه هزار و ۶۰۰ مداح، ۸۸ کانون فرهنگی و تبلیغی مستقر در مساجد، ۱۲ انجمن اسلامی و ۶۳ گروه جهادی و تبلیغی فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام قدرتی در ادامه بیان کرد: در ایام شیوع کرونا ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ۱۹ هزار و ۸۳۰ مورد بسته معیشتی از سوی تشکل‌های دینی در سطح استان توزیع شده است.

 

وی به فعالیت پنج دبیرستان‌ معارف اسلامی در پنج شهر خرم آباد، بروجرد، دلفان، کوهدشت و پلدختر اشاره کرد و اظهارداشت: ۱۹۴ دانش آموزان در این مدارش مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: ۵۹ مؤسسه قرآنی فعال، ۶۸ خانه قرآنی، ۲۳۲ جلسه قرآن فعال در سطح استان فعال است.

کد خبر 1068884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha