کاروان زیر سایه خورشید میهمان آبادانی ها بود

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همزمان با دهه کرامت، آبادانی ها میزبان خادمان حرم مطهر و مقدس رضوی در غالب کاروان به سوی خورشید بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، کاروان زیر سایه خورشید از روز گذشته (دوشنبه ۳۱ خرداد) همزمان با ایام الله دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت شمس الشموس، امام رئوف حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) خادمان حرم مطهر و مقدس رضوی در غالب کاروان به سوی خورشید میهمان مردم شهرستان آبادان بودند.

 

این کاروان از صبح امروز پس از ورود به گلزار شهدای آبادان مزار پاک و مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی و با مردم این شهرستان دیدار کردند.

 

خدام حرم رضوی همچنین در این سفر ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران به دیدار سران عشایر و قبال و نماینده قشر کارگری و خوابگاه دختران بی سرپرست رفتند.

 

آخرین دیدار کاروان زیر سایه خورشید نیز با مدیرعامل شرکت پالایشگاه آبادان بود و سپس راهی شهر اروندکنار شدند.

 

خادمان حرم مطهر امام هشتم شیعیان علت دیدار با مدیرعامل پالایشگاه آبادان را تحریم «علیرضا امین» از سوی آمریکای جنایتکار برشمردند و بیان کردند: تحریم یک نفر از مدیران ما بیانگر اوج قدرت جمهوری اسلامی است.

 

در این دیدار نیز خادمان حرم امام رضا (ع) هدایای متبرک آستان قدس رضوی را به مردم آباداتن اهدا کردند و پرچم مقدس حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) را در میان مردم طواف دادند.

 

کد خبر 1068922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha