حرف درمانی پاسخگوی نیاز مردم نیست/ تلاش ها در جهت تحقق ایران قوی بسیج شود

زاکانی با اشاره به اینکه حرف درمانی پاسخگوی نیاز مردم نیست گفت: تلاش ها در جهت تحقق ایران قوی باید بسیج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا زاکانی» شامگاه دوشنبه (۳۱ خرداد) با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: مردم با حضور در عرصه انتخابات کار بزرگی را به سرانجام رساندند که قابل ارزش و درخشان است. 

 

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: مسائل متعدد اعم از خودپسندی ها و خودکامگی های غرب زدگان داخلی، کرونا، بی کفایتی ها باعث خسارت و فشار به مردم شده است که به واسطه عملکرد جهادی و اقدام عملی قابل رفع است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت معیشت مردم و بهبود آن بیان کرد: استان البرز به واقع با مردمی مومن و متعهد است که در جریان لشکر ۱۰ سیدالشهداء طی دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار در عرصه حضور یافتند.

 

وی اظهار کرد: به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در جهت تشکیل ایران قوی و پیشرفته و الگویی مادی و معنوی برای دیگر مردم جهان تلاش کنیم.

 

زاکانی ادامه داد: انتخاب اصلح مردم زمینه چپاول گری و بخور و در رو را در این کشور به پایان رسانده است و این در شرایطی است که ملت ایران سخت ترین شرایط اقتصادی را متحمل شدند.

 

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد بی کفایتی مسئولانی در کشور هستیم که در این راستا باید دشمنی و مسیر سلطه گری و زیاده خواهی دشمنان را در عرصه جهانی و منطقه ای نیز اضافه نمود.

 

این استاد دانشگاه عنوان کرد: مشکلات اقتصادی که دولت امروز با آن مواجه است در شرایط سخت کرونا مردم را با مشلات متعدد مواجه کرده است.

 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به حضور مردم پای صندوق رأی شاهد بسته شدن پرونده غرب گرایان باشیم. 

 

 

کد خبر 1068941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha