۲۸ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اردبیل فعال است

حجت الاسلام غلامی گفت: ۲۸ کانون فرهنگی تبلیغی در استان اردبیل فعال است که فعالیت آنها در موضوعات تخصصی دین انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمدباقر غلامی» امروز (1 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: 4200 کانون فرهنگی تبلیغی در کشور فعال هستند که از این تعداد 28 کانون در استان اردبیل فعالیت می کند و عمده فعالیت آنها در موضوعات تخصصی دین انجام می شود.

 

رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش تعداد کانون ها در استان و فعالیت تخصصی از جمله اولویت برنامه های کانون فرهنگی تبلیغی استان در سال جاری است.

 

وی اظهار داشت: حضور شبکه ای مبلغان در این کانون و تاکید بر حضور در فضای مجازی و تدریس مجازی برای مبلغان از دیگر رویکردهای این کانون است.

 

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: فعالیت های این کانون ها در استان به تازگی شروع شده و امیدواریم بتوانیم با رویکرد دینی در سریع ترین زمان بتوانیم این برنامه ها را گسترش دهیم.

 

رئیس کانون های فرهنگی تبلیغی استان افزود: امید است با افزایش و رونق این کانون های در سطح جامعه بتوانیم گام های موثری در بنیان های دینی داشته باشیم و در راستای تقویت حیات معنوی گام برداریم.

کد خبر 1069043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha