برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه‌ معصومین(ع)

حسنی خونسار گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه‌ معصومین(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی؛ گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) فعالیت می کند.

 معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بهترین راه های مشارکت مردم در توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به برگزار یازدهمین جشنواره  کتابخوانی رضوی  افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ۲ بخش فردی و خانوادگی برگزار از ۲۲ خرداد آغاز و تا اول آبان ماه جاری ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره راهکار مناسبی برای ترویج مطالعه کتاب ،کتابخوانی و توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بخصوص نسل جوان است.

 

حسنی‌خونسار تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه‌ معصومین(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی؛ گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)؛شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق انتشار گسترده‌ این آثار و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، فعالیت می‌کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: از ۱۰ دوره گذشته نهاد کتابخانه های عمومی کشور توفیق برگزاری پنج دوره را داشته و این ششمین دوره ای است که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، و استان کرمانشاه نیز میزبان کتابخوانان و مخاطبین کتاب و کتابخوانی است.

 

 

کد خبر 1069069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha