مراسم شب شعر رضوی به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: مراسم شب شعر رضوی به همت فعالان این کانون همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت در مسجد رحمانیه برپا شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم شب شعر رضوی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت در مسجد رحمانیه برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این مراسم با حضوری جمعی از ادبا و شعرای شهر اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: افتتاح انجمن ادبی خیال با محوریت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از دیگر بخش های این محفل ادبی بود.

 

سیدی اضافه کرد: عبدالله بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سخنران ویژه این مراسم بود و پس از آن سید کاظم سیدی به مولودی خوانی در وصف شمس الشموس آقا امام رضا (ع) پرداخت و در پایان نیز علیرضا امانی مجد، بهروز بلادی، حامد منصوری، جبار خزاعی و موسی فتحی به شعر خوانی در وصف امام هشتم به شعرخوانی پرداختند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: امیدواریم این انجمن ادبی بتواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ادب در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد و پرورش استعدادهای ادبی از مهمترین رویکردهای این انجمن خواهد بود.

 

سیدی خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به اجرای سرود با موضوع دهه کرامت پرداخت.

کد خبر 1069097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha