برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) در مساجد تحت پوشش قرارگاه «عمار» شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: جشن ولادت امام رضا (ع) در ۴۰ مسجد تحت پوشش قرارگاه «عمار» شیراز برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (سه شنبه 1 تیر) در مراسم جشن ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در بقعه «منصوریه» گفت: جشن ولادت امام رضا (ع) در ۴۰ مسجد تحت پوشش قرارگاه «عمار» شیراز برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: ائمه جماعات قرارگاه «عمار» جشن میلاد حضرت رضا (ع) را در این مساجد با مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه و اهدای جوائز به افرادی که نام آنها ملقب به نام امام رضا (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به سخنان امام رضا (ع) گفت: بدترین ویژگی از نظر امام رضا (ع) برای مردم این است که نسبت به دیگر افراد و برادران و خواهران دینی خود بی تفاوت باشند و باید سعی کنیم به اندازه خود در حل گرفتاری های بردران خود کوشا باشیم.

حجت الاسلام حدائق افزود: امام صادق (ع) نیز فرموده اند اگر 60 نفر وارد مسیر و واسطه در امر صدقه شوند آن ثواب نفر نخست به آخرین نفر نیز داده می شود و در جریان کرونا اقدام طلاب جهادی در عرصه تغسیل و تدفین اموات کرونایی کار بزرگی بود و با هدف رضایت خدا به انجام رسید.

وی تصریح کرد: کمک خیر نباید لزوما به کمک مالی محدود می شود بلکه باید با آبرو و جان خود نیز می توان انفاق را انجام داد و باید کار خیر و کمک به دیگران در تمام جنبه های زندگی باشد.

کد خبر 1069112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha