توجه به کارکردهای واقعی مسجد، سبب ترویج ارزش های فرهنگی و دینی می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در سلسله وبینارهای دهه کرامت، گفت: توجه به کارکردهای واقعی مسجد، سبب ترویج ارزش های فرهنگی و دینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حمید رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در سلسله وبینارهای دهه کرامت که ویژه فعالان کانون های فهمای این استان برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت، احیاء کارکردهای مسجد را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به کارکردهای واقعی مسجد، سبب ترویج ارزش های فرهنگی و دینی می شود.


وی با عنوان اینکه مسجد باید در متن و بطن جامعه قرار بگیرد، افزود: در این باره باید ارتباط مردم با مسجد و فعالیت هایی که در مسجد انجام می شود واقعی تر و درست تر تعریف و عملی شود.


حجت الاسلام رفیعی همچنین گفت: دوام و کارآمدی مسجد به حضور مومنین در مسجد است و برای این موضوع  لازم است فردی در نقش امام مسجد این ارتباط را برقرار و استحکام بخشد.


سلسله وبینار های دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده برگزار می شود.

 


گفتنی است، این دو وبینار از طریق فضای مجازی به  آدرس https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/khshomali  اجرا شد.

 

 


 

کد خبر 1069119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha