برگزاری جشن دهه کرامت در کانون امام زمان(عج) آران و بیدگل

مدیر مسئول کانون امام زمان (عج) عباس آباد از برگزاری جشن ویژه دختران فعال این کانون همزمان با دهه کرامت خبر داد.

حسن سعدآبادی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جشن بزرگ دهه کرامت ویژه ولادت حضرت معصومه (ع) و ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون امام زمان (عج) عباس آباد افزود: هدف از برگزاری این جشن، تازه کردن دیدارهای اعضای کانون فرهنگی امام زمان(عج) و معاونت خواهران بود تا بانوان و دختران با انگیزه و انرژی بیشتری به فعالیت های فرهنگی در کنار یکدیگر بپردازند.

 

سعدآبادی خاطر نشان کرد: در این جشن سعی کردیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از تمامی بانوان و دختران و بویژه دختران نوجوان کانون دعوت کنیم تا ضمن تقدیر و تشکر و تبریک روز دختر به آن ها، با اعضای کانون تجدید عهدی دوباره داشته باشیم تا با تلاش بیشتری به فعالیت های فرهنگی در کانون ادامه دهیم.

 

وی افزود: در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود از تمامی دختران کانون فرهنگی امام زمان(عج) در تمامی رده های سنی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

 

مدیر مسئول کانون امام زمان (عج) عباس آباد  خاطر نشان کرد: معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) پس از شیوع ویروس همه گیر کرونا و تعطیلی مجالس و برنامه های حضوری برنامه های خود را با توان بیشتر و در فضای مجازی پیگیری و با ایجاد کانال و گروه در فضای مجازی (تلگرام/ ایتا/ اینستاگرام) با عنوان «مجله مجازی بانوان» با جذب مخاطبین اقدام به تولید آموزش های متنوع و برنامه های شاد و هدفمند اجتماعی و مذهبی کرده است.

 

کد خبر 1069143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha