سه بیمار به کرونا در فارس جان باختند

حسینی گفت: با جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و ۷۵۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 1 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و 754 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 110 هزار و 464 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 289 هزار و 216 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 125 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: یک هزار و 55 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 263 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 263 هزار و 658 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرهای جنوبی کشور، کوچک ترین غفلت در زمینه پیشگیری از این بیماری موجب سرایت این شرایط به استان ما نیز خواهد شد، بنابراین توصیه می شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده مداوم از ماسک و رعایت حفظ فاصله فیزیکی از سفر به مناطق جنوب کشور پرهیز کرده تا از زمینه انتقال و سرایت این بیماری به شهرها و مناطق مرکزی استان جلوگیری شود.

کد خبر 1069165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha