حمایت از نوازندگان جوان و تولید آلبوم های جدی در دستور کار دفتر موسیقی است

محمد الهیاری فعالیت‌های حمایتی دفتر موسیقی را تشریح کرد و گفت: دفتر موسیقی تا گشایش برنامه ها در سالن ها از تولیدکنندگان آلبوم های جدی و همچنین از ناشران و نوازندگان جوان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم هزاران پیش از ظهر امروز یکم تیر ماه با حضور محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی، علی نیکنام، رییس انجمن موسیقی،حمد صدری مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفر شفیعی خواننده پیشکسوت، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، محمد اثنی‌عشری، امیرعباس ستایشگر و عوامل اجرایی این آلبوم در بنیاد رودکی برگزار شد.

در این مراسم «محمد اللهیاری» مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به جایگاه فرهنگ به عنوان یک اصل زیربنایی در اقتصاد کشور گفت: در جامعه ای زندگی می کنیم که فرهنگ مظلوم واقع شده است. امیدواریم سیستم فرهنگی در دولت جدیدی که روی کار می آید برنامه های جدیدی را برای فرهنگ دارد باعث رونق اقتصادی و رونق کسب و کارهای هنری شود .

 

مدیر کل دفتر موسیقی اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته در انجمن موسیقی تلاش شد متناسب با ایام کرونا برنامه هایی  اجرا شود، یکی از این برنامه ها شروع اجراهای آنلاین بود که هرچه جلوتر آمدیم با افزایش کیفیت ضبط مواجه شدیم تا مردم بتوانند اجراهای خوبی را ببیند و این ادامه دارد.

وی اظهار کرد:  اجراهای آنلاین دو هدف دارد که یکی باعث نشاط  در گروه های هنری شود و دوم اینکه مردم از موسیقی فاخر جدا نشوند. علاوه بر حمایت از اجراهای آنلاین انشاءالله تا گشایش برنامه ها در سالن ها از تولیدکنندگان آلبوم های جدی همچنین از ناشران حمایت می کنیم و یک طرح حمایتی نیز از نوازندگان جوان داریم.

محمد الهیاری افزود:  امیدوارم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند از اثار تولیدی همانند آلبوم هزاران حمایت بیشتری بکند.

کد خبر 1069167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha