مجموعه دارویی برکت ظرفیت واکسیناسیون تمامی مردم ایران را دارد

شهبازی با اشاره به اینکه مجموعه دارویی برکت ظرفیت واکسیناسیون تمام مردم ایران را دارد گفت: شهرک دارویی برکت و کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال تبدیل شدن به هاب دارویی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی بازدید از شرکت برکت که با همراهی و حضور رئیس مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۱ تیر انجام شد گفت: مجموعه دارویی برکت ظرفیت واکسیناسیون تمامی مردم ایران را دارد.

 

استاندار البرز افزود: شهرک دارویی برکت و کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به اهتمام جوانان دانشمند و پرتوان و انگیزه آن در حال تبدیل شدن به هاب دارویی کشور است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید بیان کرد: استان البرز در حال حاضر هفتاد درصد از میزان داروهای داخلی کشور را تولید می کند که این مهم میزان توانمندی و ظرفیت قابل تأمل این استان است. 

 

شهبازی اظهار کرد: شرکت های بزرگ تحقیقاتی و تولید واکسن در سطح استان البرز فعالیت های موثری را به سرانجام رسانده اند که گویای میزان ظرفیت این استان است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان البرز بخشی از ظرفیت این استان است که در جریان کرونا بزرگترین کارخانه تولید ماسک کشور در اشتهارد با ظرفیت بالای تولید فعالیت مستمر دارد. 

 

کد خبر 1069251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha